This blog is made for Online Journalism (JJS3313) subject under Sir Mohd Khalil Sreedaran Abdullah. Your support is highly appreciated. Thank you and happy reading!

3 Casual Fine Dining di Johor Bahru

Kita sudah tahu bahawa JB adalah tempat makan dengan budaya kafenya sudah menjadi tempat yang terkenal di bandar ini. JB juga terkenal dengan bar koktelnya, yang mana kebanyakannya sudah terkenal dengan sendirinya.

Dengan jarak jauh dari Singapura, anda dapat melihat bahawa JB terus menjadi hab komersial yang besar. Ini menarik lebih banyak pelancong dan pelawat, yang mengakibatkan semakin banyak perniagaan dibuka untuk memenuhi permintaan. Sekiranya anda pernah memutuskan untuk menghabiskan beberapa hari di JB, pastikan anda melihat restoran-restoran makanan biasa yang kami senaraikan di bawah.



Atelier Makanan Rowan & Parsley

Dikenali sebagai tempat merokok barbeku Texas asli yang asli, Rowan & Parsley Food Atelier adalah tentang menyatukan makanan dan seni yang baik. Restoran itu sendiri dihiasi dengan indah dengan paparan karya seni dan kraf yang indah. Ia juga menawarkan menu yang beragam dengan pilihan brunch juga. Pastikan anda menghubungi nombor di bawah untuk membuat tempahan.

(Kredit gambar: Rowan & Parsley Food Atelier)





Spice Grill

Spice Grill di Puteri Harbour menyajikan masakan India Utara yang asli dengan sentuhan gabungan. Memandangkan lokasinya di sepanjang pelabuhan, anda juga akan melihat terus ke Singapura. Ia juga menawarkan pelbagai pilihan stik dan makanan laut, terutama potongan Wagyu. Pastikan untuk menghubungi nombor di bawah untuk membuat tempahan dan lawati halaman media sosial mereka untuk maklumat lebih lanjut.

(Kredit gambar: Spice Grill)




Tosca Itali Trattoria

Restoran di rumah untuk DoubleTree by Hilton Johor Bahru, Tosca menyajikan masakan Itali asli yang disajikan dengan rasa kontemporari semasa perkhidmatan makan tengah hari dan makan malam. Ia mempunyai meja antipasto yang luas serta makanan khas kayu bakar, memasukkan unsur-unsur Itali yang sebenarnya ke dalam masakannya. Untuk memperbaikinya, Tosca terletak di tingkat 13 hotel, menghadap ke Selat Johor.

(Kredit gambar: DoubleTree oleh Hilton Johor Bahru)





Comments

Popular posts from this blog

CANNY ONG

The Story of Janet Cooke

Petua Membuka Semula Pejabat Anda dengan Selamat