This blog is made for Online Journalism (JJS3313) subject under Sir Mohd Khalil Sreedaran Abdullah. Your support is highly appreciated. Thank you and happy reading!

Trend Fesyen Instagram Paling Pelik Muncul Di Waktu Kuarantin

Oleh: Nur 'Inayah

Gaun Sarung Bantal


Sebagai bukti betapa gilanya kita semua, "cabaran bantal" mempunyai lingkaran IG yang bergaya meletakkan tali pinggang pereka di sekitar bantal yang paling lembut untuk membuat, seperti itu, gaun mini kecil yang comel. Sedikit Giambattista Valli untuk H&M, bukan?


Sarung Tangan Aksesori


Seperti, secara konseptual, kita mendapatkannya - ia bertema dan agak tidak kemas. Tetapi, secara fungsional, memakai sarung tangan yang anda gunakan untuk melindungi diri anda dari coronavirus tidak masuk akal. Bagaimana anda boleh membuangnya secara steril?

Mask Bawah Mata Chanel

 

Perawatan diri sangat penting sekarang tetapi cuba korang teka berapa harga mask bawah mata berjenama Chanel ni? Mask ni bernilai $ 130!!!. Sedikit tidak masuk akal, tetapi pasti bergaya.

Set Tie-Dye Lounge


Kita benar-benar beranggapan bahawa trend tie dye telah berakhir musim panas lalu, tetapi ia kembali - dan lebih selesa daripada sebelumnya. Pengaruh di seluruh instagram telah memuat naik set pakaian santai berwarna-warni.

Advertisement




Comments

  1. Memang pelik tapi nampak cool sangat, trendy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun rasa macam tu, tak sangka bantal pun boleh jadi fashion haha

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CANNY ONG

The Story of Janet Cooke

Petua Membuka Semula Pejabat Anda dengan Selamat