This blog is made for Online Journalism (JJS3313) subject under Sir Mohd Khalil Sreedaran Abdullah. Your support is highly appreciated. Thank you and happy reading!

Trend 'Street Style' Terbesar Musim Luruh 2020

Sudah hampir 100 tahun sejak pertunjukan fesyen menjadi cara terbaik untuk melihat koleksi baru pereka, dan hanya 15 tahun sejak internet mula mengarkibkan secara digital apa yang dipakai oleh mereka. Banyak yang telah berubah di kedua-dua bahagian depan - pakaian dalam pertunjukan, orang-orang di barisan depan, dan apa yang dipakai oleh orang-orang itu - tetapi satu perkara yang tetap berterusan adalah konsep trend. 

Walaupun tidak lagi terasa moden bagi seorang pereka untuk beralih antara rujukan sewenang-wenang dari musim ke musim, tidak dapat dielakkan bahawa tema, item, dan siluet tertentu akan bergabung untuk membentuk mesej menyeluruh musim.


Gaun Putih Sepanjang Tahun

Walaupun di Paris yang kelabu dan suram, gaun putih feminin yang tipis menjadi pakaian seragam bagi banyak wanita. Bagi kebanyakan mereka, gaun ini tidak menjadi trend, dan juga tidak terlalu baru; gaun musim panas yang sejuk telah menjadi pakaian almari pakaian seperti seluar jeans dan kemeja-T.

Selamanya Eklektik

Selalunya styler jalanan kegemaran saya adalah orang yang tidak begitu sesuai dengan "trend" atau kategori mana pun - orang seperti Michelle Elie, Mykki Blanco, dan Alton Mason. Mereka adalah yang tetap dengan selera mereka yang tersendiri dan sangat peribadi, dan mereka mungkin tidak begitu memperhatikan apa yang dipakai orang lain, apalagi menjaga. 


'Animal Prints'

Trend 'Animal Prints' masih kuat di jalanan, tetapi akhir-akhir ini kita juga melihat motif binatang lain, seperti garis zebra dan cetakan ular. Apa yang sangat baru mengenai trend ini ialah lelaki juga mula menerimanya.


Kasut Boot

Setelah bertahun-tahun memakai kasut tumit dan kasut renda yang sesuai, hampir semua orang mengemas gaya suede atau kulit setinggi lutut musim ini. Lebih baik lagi, terdapat kasut setinggi lutut untuk hampir setiap citarasa, sama ada anda lebih gemar berkuda atau mahukan sesuatu yang sedikit keriting, seperti paten yang ketat pada kulit.



Advertisement

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

CANNY ONG

A magical dot over in the corner.

The Story of Janet Cooke