This blog is made for Online Journalism (JJS3313) subject under Sir Mohd Khalil Sreedaran Abdullah. Your support is highly appreciated. Thank you and happy reading!

We Convinced Everything is Actually Cake!

Kek 3-D yang realistik yang kelihatan seperti objek sebenar.  Video seorang tukang masak memotong objek yang nampaknya realistik, hanya untuk mendedahkan bahawa mereka sebenarnya kek, mempunyai banyak di Twitter yang mempersoalkan kenyataan dan mendedahkan apa lagi yang ternyata menjadi kek.

Meme dan video mengenai perkara-perkara yang diungkapkan ketika kek mula melakukan pusingan media sosial setelah kompilasi pencuci mulut @ redrosecake_tubageckil yang kelihatan realistik telah dikongsi di Twitter.

Kek dalam video dibuat oleh Chef Tuba Geçkil dari Red Rose Cake, yang pakar dalam membuat kek 3-D yang realistik yang kelihatan seperti objek sebenar.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">This is what started the cake jokes, in case you&#39;re lost😄 <a href="https://t.co/Lq01fiVEjN">pic.twitter.com/Lq01fiVEjN</a></p>&mdash; Femi Uche🐐 (@iamspreado) <a href="https://twitter.com/iamspreado/status/1282566972341923840?ref_src=twsrc%5Etfw">July 13, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Comments

Popular posts from this blog

CANNY ONG

A magical dot over in the corner.

The Story of Janet Cooke